Wednesday 23 May 2012

ANAK KENA PUTAR DALAM MESIN BASUH

Assalamualaikum wbkt..

Bagi ibu bapa yang suka sangat bergurau dengan anak anak,  lepas ni kena lebih berwaspada dengan gurauan kita supaya tidak mendatangkan bahaya kepada anak anak terutama yang masih kecil..

Al kisahnya..kejadian terjadi di Washington, USA pada hari Ahad lalu 20 May 2012.  Sepasang suami isteri telah membawa anaknya yang masih kecil pergi ke sebuah kedai dobi layan diri di sana.  Tanpa disangka sangka,  pasangan ini entah kenapa terfikir memasukkan anaknya ke dalam mesin basuh lalu menutup pintu mesin tersebut..mungkin terasa lucu dengan tulisan "Junior Wash $295 yang dipaparkan pada papan tanda di sebelah atas kiri barisan mesin basuh tersebut...

Tanpa pengetahuan mereka rupa rupanya mesin itu mempunyai sistem auto.  Tiba tiba mesin itu berpusing dan anak kecil yang malang tadi telah diputar sama.  Puas laa kedua pasangan ini mencuba membuka mesin tersebut untuk menyelamatkan anak mereka..hampir  5 minit kemudian barulah anak itu dapat dikeluarkan..haa..panik..nasib baik tak hilang nyawa anak kecil itu disebabkan kesingkatan fikiran kedua ibubapanya..

video ini dirakam oleh televisyen litar tertutup premis tersebut..

Paparan video ini dapat disaksikan di halaman youtube..

No comments:

Post a Comment