Monday 19 December 2011

GLORY BEACH RESORT DECEMBER 17/18 2011

Alhamdulillah dapat juga bawa anak-anak pergi bercuti..takat kat PD jerr..jadilah.  Program Hari Keluarga bersama kakitangan Islam,   Dynea (M) Sdn Bhd berjalan dengan lancar dan tidak akan terlupakan.  Acara Hari Keluarga ini adalah kali kedua sejak ia ditubuhkan.


Kehadiran kami pada 17hb disambut dengan hari hujan tetapi reda bila senja tiba.  Selepas makan malam kami lepak kat tepi pantai..laut sangat tenang..kami bakar satay sambil berbual mesra dengan kawan kawan.  Anak anak melayan gigi pantai yang lembut menyentuh jari kaki.

Ada juga dikalangan pengunjung memecah suasana apabila beramai ramai menjalankan aktiviti poco poco dan karaoke di tepi pantai..lantak kau orang laaa..



Suasana apartment dengan 3 bilik juga agak selesa...malas betul nak bangun pagi..sejuknyerrr...mana taknya suhu aircorn dipasang serendah 16 darjah celcius..keh keh keh..terasa macam kat genting laa pulak..Satu malam mereka charge RM 250..okey tak..?


Hubby kata pantai dia bahaya untuk mandi tapi ramai juga yang turun ke laut bermain air.  Ahh..kalau takut mandi laut kita mandi kat kolam air Glory Beach Resort tu..tutup pukul 7 petang.  Gambar rumah kat belah kiri tu sebenarnya rumah jetty...cantik juga..rumah atas air.

Bab makan kau orang jangan risau..banyak kedai makan di kawasan berhampiran.  Takpun bawa jer dari rumah..masak kat tempat kita menginap boleh juga.  Paling seronok kita boleh barbeque kat tepi pantai..bawa banyak banyak stok...makan sampai kenyang.










No comments:

Post a Comment