Monday 24 October 2011

MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA

Sapa sapa jumpa perempuan ni elok bunuh jerr dia...musuh Allah dan Rasul.


wanita ini dikatakan sekarang tinggal di sweden...pengecut.
baling batu pastu nyuruk...Allah itu Maha Besar..sepandai pandai tupai melompat
akhir jatuh ke tanah juga.



ic dia...dulu islam..sekarang dah selam

Cerita dia ni dah lama mama tahu.  Mereka umum masa awal bulan puasa yang lalu.  Pada mula seorang gadis bernama Adlin Tan kat Malaysia ni kena tuduh oleh satu kumpulan yang gelar diri mereka Gaysec,  jadi satu kes polis.  Akhirnya mereka minta maaf sebab salah orang.  Masa itu takda sapa buka mata.  Atas usaha Gaysec ni melaporkan satu laman Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang kerjanya asyik menghina islam, menyumpah nyumpah Allah dan Nabi Muhammad saw....ramai bangkit supaya dikorek..dicari..disiasat siapa perempuan kurang ajar ni....tapi senyap camtu jerr.

Tiba tiba dia hina Yang di Pertuan Agong pulak...barulah ada tindakan di ambil...dan tahulah kita di mana letaknya nilai nama Allah dan Rasul di dalam perundangan sebuah negara yang mengaku negara islam..... macam negara kita.  Di sini ada keratan berita dari seorang blogger....


"SKMM telah mengambil tindakan berhubung kes menghina Yang di-Pertuan Agong di laman web sosial melibatkan seorang individu yang dikatakan tinggal di Sweden. SKMM telah berhubung dengan pengendali Facebook dan Twitter untuk memadamkan paparan yang dibuat oleh individu yang menggunakan nama samaran 'Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara'. Namun, Twitter tidak dapat memenuhi permintaan itu. Oleh kerana kes itu melibatkan individu yang tinggal di Sweden, dia tidak dapat dibawa pulang ke Malaysia kerana 'berada dalam perlindungan perjalanan antarabangsa'. Bagaimanapun, SKMM telah berhubung dengan pihak Interpol yang memberi isyarat sedia bekerjasama dengan PDRM.






No comments:

Post a Comment