Friday 4 November 2011

PERHIMPUNAN SEKS BEBAS

Marah betul mama dengan senario kat Malaysia ni.  Rakyat dan umat islam sendiri dah tak hormat dengan agama sendiri.  Memang malaun betul sape sape yang tubuhkan Seksualiti Merdeka ni.  Mereka ingin mendapatkan hak sebagai individu yang mengamalkan sek songsang (gay, lesbian, biseksual dan sebagainya yang sama taraf dosanya).  Dengar cerita pertubuhan itu dirasmikan pada tahun 2008 oleh seorang anak mantan Perdana Menteri Malaysia....cari la sape dia..

Sehari dua ni sibuk nak buat perhimpunan yang bakal dirasmikan oleh Ambiga si BERSIH.  Diharapkan pihak berkuasa bertindak secara efektif supaya perhimpunan ini tidak dijalankan di mana mana tempat sekali pun.

seksualiti merdeka 9 nov


Gambar kat atas adalah Facebook golongan kaum Nabi Luth as yang sesat.  Paling mengecewakan terpamer nama nama islam di dalamnya.  Golongan ini semakin berani menampil diri tanpa rasa malu kepada diri, masyarakat dan Allah.  Tak takutkah dengan amaran Allah dan tak takut kah dengan apa yang menimpa kepada umat yang terdahulu akibat melakukan perbuatan terkutuk itu.  

Patutnya halaman ini di padamkan.  Jangan beri mereka peluang untuk mengembangkan dosa dan diharapkan supaya kerajaan mengambil tindakan drastik supaya mereka tak "perasan" yang pergerakan mereka adalah biasa dan tidak berdosa.  Ini bukan bab hak asasi tetapi bab melanggar hukum Allah..









No comments:

Post a Comment