Thursday 23 August 2012

RAYA RAYA RAYA

Assalamualaikum wbkt..

Alhamdulillah..sebab perjalanan sepanjang minggu pertama syawal ini dipermudahkan olehNya.  Bukan sahaja Allah swt memberi kesempatan untuk meraikan syawal bersama keluarga dan sanak saudara, Dia juga mengurniakan kesihatan yang baik supaya cergas bertenaga melawat saudara jauh dan dekat..

Huhu..apa yang takda.. Lemang, Ketupat Kuah Kacang, Ketupat Palas, Rendang Ayam, Rendang Daging, Gulai Rusa, Gulai Burung Puyuh, Gulai Tempoyak, Gulai Itik, Sop Tulang, Sop Gear Box, Laksa, Nasi Ayam, Meehon Sop dan Goreng, Steamboat, Mee Goreng, Rendang Mabari, dan, dan, ,,,,............. pergh..satu minggu ini yang mama makan..tak beragak betul laa..camne nak maintain tembam..ni boleh sampai tahap bam bam bam..pastu payah nak susut sebab lemak tepu banyak sangat masuk dalam badan..

Belum cerita lagi Biskut Tart, Biskut Almond, Biskut Tart Coklat, Snowy Almond, Biskut Coklat, Kek Butter, Kek Lapis dan tak tersebut dah..bannnyakkkkkkkkkkkkk...sian kat perut..

Patut kena puasa enam ni..

Apapun Alhamdulillah..terimakasih Allah sebab masih mengurniakan nikmat makan yang melimpah ruah..walaupun..

Ampunilah dan berkatilah kami ya Allah.. walaupun amalan kami ciput tapi Allah swt masih mengurniakan nikmat yang besar dan melimpah limpah..semoga kami menjadi orang yang bertakwa dan bersyukur..aamiinnn..

No comments:

Post a Comment