Wednesday 25 February 2015

JOM MAULID DI SURAU TANAH WAKAF KG TENGAH HILIR KUALA PILAH

Assalamualaikum wbkt..

Bukan anak anak mama je yang hairan..jiran jiran pun hairan.  Kenapalaa si As ni asyik start engin kereta dan keluar masuk tak kira waktu.  Macam laa sibuk sangat..

Hihi..memang sibuk pun.  Sebenarnya mama sibuk bantu En. Hubby.  Semenjak kena lantik jadi En. Setiausaha surau,  dia semakin sibuk.  Jadi nak ringankan beban dia, mama tolonglaa apa yang boleh.

Sebelum ini sibuk bantu dia perihal Rukun Tetangga...al maklumlaa dia Pengerusi SRS kat taman kami.  Sibuk dengan hal kerja lagi..nak tolak tak diberi.  Masing masing taknak lepaskan En Hubby mama yang memang dah sedia sibuk.  

Perihal surau tadi tu..En Hubby mama telah dilantik sebagai setiausaha kat Surau Kg Tengah Hilir, Kuala Pilah.  Segala hal surat menyurat, buat bena, gantung bena, flyer dan sebagainya telah ditugaskan kepada beliau.

Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar dan majlis akan diadakan pada tarikh yang tersebut di bena yang mama sertakan kat sini..  Kalau sudi silalah datang bersama keluarga dan sahabat handai....





No comments:

Post a Comment